wtorek, 13 maja 2014

Kampania Streetcom i Duck

Oto najnowsza kampania Streetcom. 


Tym razem otrzymałam do przetestowania paczkę z produktami Duck.
Paczka Ambasadorki zawierała Przewodnik, ulotki oraz 3 pakiety "Czystego Duetu",
czyli płynu Duck Power White&Bright i Duck Fresh Discs Lime.
Oczywiście oba produkty już wypróbowałam.
Z płynu Duck Power White&Bright jestem bardzo zadowolona - ma co prawda mocny, duszący zapach,
ale pozostawia muszę czystą i lśniąca i zdecydowanie ma się wrażenie higienicznej czystości!
Jeśli chodzi o krążki żelowe o zapachu limonki, to na pewno należy podkreślić łatwą, szybką i higieniczną aplikację - wystarczy nacisnąć guziczek, lekko docisnąć i (w tym wypadku) zielona gwiazdka już jest przyklejona na muszli. Zapach rozchodzi się po całej łazience i utrzymuje się około doby. Po kolejnych dniach zapach da się wyczuć po otwarciu deski sedesowej. Martwi mnie tylko długość utrzymywania się tego krążka - zaaplikowałam go w sobotę, a dziś (wtorek) rano zauważyłam, że już części gwiazdki nie ma... Mam jeszcze w opakowaniu 5 takich krążków, więc zobaczę na przykładzie kolejnych.
Ogólnie Czysty Duet oceniam na 4+ (sam płyn na 5+, ale póki co żelowe krążki osłabiają tę notę - skoro mam oceniać duet).




Aby wziąć udział w kampaniach i tak jak ja ZA DARMO testować różne produkty (kosmetyki, chemia gospodarcza, artykuły spożywcze, alkohol, papierosy, aplikacje i portale internetowe itp.) zarejestruj się TUTAJ!
Informacje o produktach DUCK znajdziecie TUTAJ!


2 komentarze:

  1. Heej jestem tam zarejestrowana i mam 1800 punktów i poziom ekspert ile miałaś punktów gdy Cię wybrali bo ja w dalszym ciągu nic nie otrzymałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do pierwszej swojej kampanii - kawa Kopiko 3 w 1 dostałam się niedługo po zarejestrowaniu się, więc punktów miałam minimalną ilość - nie korzystałam z fb, więc miałam tylko punkty za rejestracje i wypełnianie ankiet.

      Usuń