poniedziałek, 12 maja 2014

Kampania Streetcom i Playboy


W kwietniu 2014 roku zostałam Ambasadorką balsamów do ciała Playboy. 

Oczywiście, dzięki Streetcom! 

Zawartość mojej paczki prezentowała się tak: 



Zawierała dwa opakowania balsamów do ciała marki Playboy - VIP oraz Play it sexi - dla mnie,    40 próbek balsamów Playboy Play it sexi do rozdania znajomym, ulotki oraz Przewodnik Ambasadorki.

Moim zdaniem produkt ten jest warty polecenia, ponieważ całkiem szybko się wchłania, pozostawia skórę jedwabiście miękką i delikatną i co najważniejsze, ten efekt utrzymuje się na prawdę przez długi czas. Wiadomo, po jednym użyciu raz dziennie skóra nie będzie nawilżona przez 24h, ale taki efekt można uzyskać przy regularnym stosowaniu - myślę, że dwa razy dziennie wystarczy. Co do zapachu, to zdecydowanie bardziej podoba mi się VIP. Ma w sobie aromat orchidei, nektarynki, pomarańczy, jabłka, heliotropu oraz drzewa sandałowego. Poza tym ma rozświetlające drobinki, które delikatnie osiadają na skórze i pięknie odbijają światło. Z pewnością najlepiej będzie prezentować się na skórze opalonej, więc czekamy na lato! :-) Balsam Play it sexi jest dla mnie za słodki, ale pewnie znajdzie swoje amatorki. Moja ocena produktu to 4+, czyli całkiem nieźle ;-)

Poniżej prezentacja wszystkich zapachów nowych balsamów do ciała marki Playboy, z pośród których każda z nas znajdzie odpowiedni dla siebie:


Chcesz dołączyć do Społeczności Streetcom i testować produkty zupełnie za darmo?Zarejestruj się TUTAJ! :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz